Ik moet u zeggen dat we nog nooit zoiets meegemaakt hebben. Van begin tot het eind was het in een woord FANTASTISCH!  Wat hebben wij genoten van het eten en drinken en de hele atmosfeer.

G. Trompert - Eagles

Het was een heerlijk festival! Met alle puntjes op de i’.

Gemeente Rotterdam - North Sea Jazz

Wij hebben genoten van het concert en uw ontvangst en arrangement.

Erg bedankt daarvoor.

S. van der Zee - Symphonica in Rosso

Frequently asked questions

Hoe blijf ik op de hoogte van het aanbod van VIP-arrangementen

U kunt u via de site aanmelden voor onze nieuwsbrief, Stay Tuned. Geregeld houden wij u per mail op de hoogte van het nieuwe en huidige aanbod. Houdt u daarnaast onze site in de gaten zodat u altijd op de hoogte bent van het actuele aanbod.

Hoe kan ik reserveren?

Mocht u een reservering willen maken voor één van de arrangementen die u op de site heeft zien staan? Stuur uw aanvraag naar: info@tunedhospitality.nl onder vermelding van de artiest, het type arrangement, de datum en het aantal personen. Mochten uw gegevens nog niet in ons systeem staan dan vragen wij u uw volledige adresgegevens mee te sturen.

U ontvangt vervolgens van ons de optiebevestiging per mail. Het aanbod is tot 1 week na dagtekening geldig. U heeft dus de mogelijkheid om een optie bij ons te plaatsen voor circa 8 dagen. Mocht u de reservering definitief willen maken dan ontvangen wij de optiebevestiging graag getekend retour. Dit kunt u doen door deze aan ons te retourneren per post, per fax of ingescand per email.

Hoe kan ik betalen?

Naar aanleiding van uw bevestigde reservering sturen wij u een factuur per post naar het door u opgegeven adres. Mocht u de factuur liever alleen digitaal per mail ontvangen, laat het ons dan van te voren weten. Wij vragen u vriendelijk de factuur binnen 14 dagen te voldoen. Indien het evenement binnen 2 weken plaatsvindt dan dient de factuur uiterlijk 1 dag voor het evenement voldaan te zijn. Mochten wij specifieke gegevens moeten vermelden op de factuur, zoals een PO nummer dan verzoeken wij u dit bij de opmerkingen te vermelden.

Hoe ontvang ik mijn bescheiden?

Na betaling en 1 tot 2 weken voorafgaand aan het evenement wordt het totale pakket met aangetekende post verzonden naar het door u opgegeven adres. In sommige gevallen hoeft er niets verzonden te worden of kan het via de mail gedownload worden. Deze informatie wordt vermeld bij het betreffende evenement.

Kan ik ook een op maat gemaakt arrangement op laten maken?

Wij stellen graag alles in werk om het voor u en uw relaties een complete en geslaagde avond te laten zijn. Mocht ons aanbod niet aansluiten op uw wensen en behoeften dan bekijken wij met veel plezier verdere mogelijkheden. Vraag telefonisch of per mail een op maat gemaakte offerte bij ons aan.

Hoe kan ik een bijboeking maken?

Het is mogelijk in een later stadium extra arrangementen te bestellen, dit gaat altijd op basis van beschikbaarheid. Mocht dit langer dan 2 weken voor het evenement zijn, dan is het voor ons geen probleem om u als groep bij elkaar te plaatsen. Wij ontvangen de nieuwe aanvraag graag weer via info@tunedhospitality.nl zodat wij vervolgens de gehele boeking voor u in orde kunnen maken.

Is een parkeerkaart inbegrepen in mijn arrangement?

Bij de meeste arrangementen  van Tuned Hospitality is een parkeerkaart opgenomen in het pakket. Dit kunt u terug vinden bij de beschrijving van het arrangement. Er wordt 1 parkeerkaart uitgegeven per 2 personen.  Afhankelijk van het arrangement en de locatie waar het evenement plaatsvindt ontvangt u de parkeerkaart vooraf (digitaal of per post) of krijgt u van onze hostess op de avond een uitrijkaart overhandigd.

Mocht u voor uw genodigden meer parkeerkaarten nodig hebben dan is het in vrijwel alle gevallen mogelijk om parkeerkaarten bij te bestellen.  Graag vernemen wij dit van te voren zodat wij u optijd kunnen voorzien van het juiste aantal parkeerkaarten.

Waar zit ik?

Voor onze arrangementen met zitplaatsen hebben wij altijd een bepaalde hoeveelheid stoelen gereserveerd. Waar deze zitplaatsen zich bevinden staat vermeld bij de beschrijving van het arrangement. Helaas is het niet mogelijk om van te voren uw stoelnummer uit te kiezen maar wij doen altijd ons uiterste best om iedereen van prachtige plaatsen te voorzien. Wij zullen u altijd als groep bij elkaar plaatsen zodat u samen optimaal kunt genieten van het concert/evenement.

Ik ben vegetarisch of heb een speciaal dieet, is dit een probleem?

Bij de arrangementen in combinatie met een buffet / diner zullen er altijd genoeg gerechtjes aanwezig zijn waar geen vlees in zit zodat er ook voor de vegetariër onder ons genoeg keuze is.

Mocht u of een van uw gasten een speciaal dieet volgen, dan vragen wij u dit van te voren aan ons door te geven zodat wij onze cateraar hiervan op de hoogte kunnen stellen.

Wat is een eerste vak tijdens een concert?

Het eerste vak (indien aanwezig) wordt gebouwd om veiligheidsredenen. Het eerst vak heeft altijd een bepaalde grootte ten opzichte van het aantal bezoekers en zorgt er voor dat de druk op de massa verdeeld wordt. Er zijn arrangementen waar u kunt kiezen uit zit of staanplaatsen. Wij bieden bij de staanplaatsen in de meeste gevallen een polsbandje aan waardoor u gegarandeerd toegang heeft tot dit eerste vak.

Let op: dit eerste vak is een algemeen eerste vak. Een deel van het publiek dat lang vooraan in de rij hebben staan wachten hebben ook de mogelijkheid om aan te sluiten in dit eerste vak. Het gaat dus niet om een exclusief vak, echter heeft u  met een eerste vak polsbandje te allen tijde recht om in dit eerste vak te gaan staan.

 

Mag ik een camera meenemen naar het concert/evenement?

Bij onze evenementen worden gewone huis-tuin- en keukencamera’s toegestaan. Hiermee bedoelen we niet-professionele camera’s en camera’s zonder verwisselbare lenzen. Het is echter aan de band zelf of het publiek tijdens het concert foto’s mag maken. Het kan dus voorkomen dat op de dag/avond zelf besloten wordt dat camera’s niet toegelaten worden.

Kan ik backstage komen of een artiest ontmoeten?

Alleen bij eventuele Meet & Greet pakketten bestaat de mogelijkheid tot het ontmoeten van de artiest of toegang tot het backstage gebied. Bij alle overige arrangementen is dit niet het geval. Het dient er dus uitdrukkelijk bij vermeld te staan.

Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Graag houden wij uw gegevens volledig up to date in ons systeem. Mocht u een adreswijziging of een nieuw emailadres hebben, laat ons dit dan weten via info@tunedhospitality.nl zodat wij dit kunnen aanpassen in ons systeem.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Wilt u geen e-mail meer ontvangen met informatie over de hospitality van Tuned reply de e-mail dan met als onderwerp ‘’uitschrijven’’ of klikt u rechts onderaan de nieuwsbrief op klik hier.