FAQ

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik reserveren?

    Mocht u een reservering willen maken voor één van onze arrangementen dan kunt u deze direct online reserveren of wij kunnen de reservering verwerken via ons kantoor.

     

    Online reserveren:

    Al onze arrangementen zijn direct online te reserveren via de ‘boek nu’ button. U wordt dan doorverwezen naar de officiële ticketverkoper van het evenement (Ticketmaster, Eventim of Paylogic). U maakt hier vervolgens een nieuw account aan of u logt in op uw huidige account. U kunt de stappen volgen zoals aangegeven door de ticketverkoper. U betaald uw arrangement direct online aan de ticketverkoper. Nadat het arrangement definitief is gereserveerd, ontvangt u een digitale bevestiging van de ticketverkoper.

     

    Reserveren via ons kantoor:

    Onze VIP-arrangementen, Diner arrangementen, Borrel arrangementen, Business Seats en Loge arrangementen zijn ook te reserveren via ons kantoor, bij een reservering voor 9 personen of meer. U kunt uw aanvraag sturen naar info@tunedhospitality.nl onder vermelding van de artiest, het type arrangement, de datum en het aantal personen of u kunt ons contactformulier invullen op deze website. Graag ontvangen wij van u uw contactgegevens zodat wij de reservering in ons systeem kunnen plaatsen. Naar aanleiding van uw aanvraag, plaatsen wij voor u een vrijblijvende optie en ontvangt u een optiebevestiging per email. Het aanbod is tot 1 week na dagtekening geldig. U heeft dus de mogelijkheid om een optie bij ons te plaatsen voor circa 8 dagen. Mocht u de reservering definitief willen maken dan ontvangen wij de optiebevestiging graag getekend retour. Dit kunt u doen door deze aan ons te retourneren per post of per email. Na bevestiging ontvangt u van ons een factuur voor de betaling van uw reservering.

  • Hoe kan ik betalen?

    De manieren van betalen zijn afhankelijk van de door u gekozen manier van reserveren.

     

    Betaling bij online reservering:

    Wanneer u uw arrangement online reserveert via de officiële ticketverkoper bent u afhankelijk van de betaalmogelijkheden die de desbetreffende ticketverkoper aanbiedt. Zo kunt u bij Ticketmaster uw reservering afrekenen via iDEAL, creditcard (Mastercard/VISA/American Express), Sofort berweisung, eMaestro, Ticketmaster Gift Card of Klarna (later betalen).

     

    Betaling bij reservering via ons kantoor:

    Naar aanleiding van uw bevestigde reservering sturen wij u een digitale factuur. Wij vragen u vriendelijk de factuur binnen 14 dagen te voldoen. Indien het evenement binnen 2 weken plaatsvindt dan dient de factuur uiterlijk 1 dag voor het evenement voldaan te zijn. Mochten wij specifieke gegevens moeten vermelden op de factuur, zoals een PO nummer, dan verzoeken wij u dit bij het bevestigen van de reservering aan ons door te geven.

  • Hoe ontvang ik mijn bescheiden?

    De manier waarop u uw bescheiden ontvangt is afhankelijk van het door u aangeschafte arrangement.

     

    VIP, Diner, Borrel of Business Seat arrangement:

    Wanneer u een VIP-arrangement, Diner arrangement, Borrel arrangement of Business Seat arrangement heeft aangeschaft, dan ontvangt u (na betaling) 1 tot 2 weken voorafgaand aan het evenement het totale pakket per post op het door u opgegeven adres. Dit pakket bestaat uit uw toegangskaarten, polsbandjes, praktische informatie en eventueel uw parkeerkaart en/of wallets. Woont u in het buitenland, dan ontvangt u van ons een email.

     

    Loge arrangement:

    Wanneer u een Loge arrangement heeft aangeschaft, ontvangt u 1 tot 2 weken voorafgaand aan het evenement de praktische informatie per email. Uw toegangskaart en overige bescheiden ontvangt u bij binnenkomst in AFAS Live.

     

    Fan pakketten:

    Wanneer u een fan pakket heeft aangeschaft, denk aan een Hot Ticket, Early Entry, Meet & Greet of Soundcheck pakket, dan ontvangt u na reservering van uw pakket direct een E-ticket van de ticketverkoper of kunt u E-ticket downloaden in uw online account. U ontvangt 1 tot 2 weken voorafgaand aan het evenement de verdere praktische informatie per email.

  • Hoe kan ik een op maat gemaakt arrangement op laten maken?

    Wij stellen graag alles in werk om het voor u en uw relaties een complete en geslaagde avond te laten zijn. Mocht ons aanbod niet aansluiten op uw wensen en behoeften dan bekijken wij met veel plezier verdere mogelijkheden. Vraag telefonisch of per mail een op maat gemaakte offerte bij ons aan.

  • Hoe kan ik een bijboeking maken?

    Het is mogelijk in een later stadium extra arrangementen te bestellen, dit gaat altijd op basis van beschikbaarheid. Mochten wij uw groep bij elkaar kunnen plaatsen, dan doen wij dit natuurlijk graag. U kunt uw aanvraag sturen naar info@tunedhospitality.nl of u kunt ons contactformulier invullen op de website, wij laten u vervolgens weten wat wij op basis van beschikbaarheid voor u kunnen betekenen.

  • Is een parkeerkaart inbegrepen in mijn arrangement?

    In vrijwel alle arrangementen is een parkeerkaart inbegrepen, dit kunt u terugvinden in de beschrijving van het arrangement. Er wordt 1 parkeerkaart uitgegeven per 2 personen.  Afhankelijk van het arrangement en de locatie waar het evenement plaatsvindt ontvangt u de parkeerkaart vooraf (digitaal of per post) of krijgt u van onze hostess op de avond een uitrijkaart overhandigd.

    Mocht u voor uw genodigden meer parkeerkaarten nodig hebben dan is het in vrijwel alle gevallen mogelijk om parkeerkaarten bij te bestellen (afhankelijk van beschikbaarheid). Graag vernemen wij dit ruimte tijd van te voren zodat wij u op tijd kunnen voorzien van het juiste aantal parkeerkaarten. U kunt uw bijbestelling aanvragen via info@tunedhospitality.nl of u kunt ons contactformulier invullen op de website.

     

    Misschien bent u ook geïnteresseerd in:

     

    Vanaf wanneer kan ik de parkeergarage inrijden?

    U kunt maximaal 4 uur voor aanvang van het event uw auto parkeren in de desbetreffende parkeergarage of parkeerplaats.

    Voorbeeld: Aanvang van het event is 20.00 uur > Toegang tot parkeerplaats/parkeergarage vanaf 16.00 uur.

     

    Tot hoelang na het concert kan je de parkeergarage uitrijden

    U kunt de parkeergarage tot enkele uren na het concert uitrijden. Het is niet mogelijk om de auto tot de volgende dag te laten staan.

  • Waar zit ik tijdens het concert?

    Waar uw zitplaats zich bevindt tijdens het concert kunt u terugvinden in de beschrijving van het arrangement. Via de officiële ticketverkoper of de locatie van het evenement kunt u in de meeste gevallen een plattegrond vinden van het desbetreffende concert. Mocht u specifieke vragen hebben over uw zitplaatsen dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

  • Ik ben vegetarisch, allergisch of heb een speciaal dieet, is dit een probleem?

    Bent u vegetarisch, allergisch of volgt u een speciaal dieet, dan vragen wij u dit ten minste 5 werkdagen voorafgaand aan het evenement aan ons door te geven via info@tunedhospitality.nl of ons contactformulier op deze website. Wij stellen onze cateraar vervolgens op de hoogte en zorgen voor een alternatief menu.

  • Wat is het eerste vak tijdens een concert?

    Bij sommige concerten wordt er een eerste vak gebouwd om veiligheidsredenen. Het eerst vak heeft altijd een bepaalde grootte ten opzichte van het aantal bezoekers en zorgt er voor dat de druk op de massa verdeeld wordt. Wij bieden bij de staanplaatsen in sommige gevallen een polsbandje aan waardoor u gegarandeerd toegang heeft tot dit eerste vak.

    Let op: dit eerste vak is een algemeen eerste vak. Een deel van het publiek dat lang vooraan in de rij hebben staan wachten hebben ook de mogelijkheid om aan te sluiten in dit eerste vak. Het gaat dus niet om een exclusief vak, echter heeft u  met een eerste vak polsbandje ten allen tijde recht om in dit eerste vak te gaan staan.

    Of er bij een specifiek evenement sprake is van een eerste vak en of u toegang krijgt tot dit vak, kunt u terugvinden in de omschrijving van een arrangement.

  • Mag ik een camera meenemen naar het concert/evenement?

    Bij onze evenementen worden gewone huis-tuin- en keukencamera’s toegestaan. Hiermee bedoelen we niet-professionele camera’s en camera’s zonder verwisselbare lenzen. Het is echter aan de band zelf of het publiek tijdens het concert foto’s mag maken. Het kan dus voorkomen dat op de dag/avond zelf besloten wordt dat camera’s niet toegelaten worden.

  • Kan ik een artiest ontmoeten?

    Alleen bij eventuele Meet & Greet pakketten bestaat de mogelijkheid tot het ontmoeten van de artiest. Bij alle overige arrangementen is dit niet het geval. Of u de artiest kunt ontmoeten kunt u terugvinden in de beschrijving van het arrangement.

  • Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

    Graag houden wij uw gegevens volledig up to date in ons systeem. Mocht u een adreswijziging of een nieuw emailadres hebben, laat ons dit dan weten via info@tunedhospitality.nl of via het contactformulier op deze website. Let op: heeft u een online reservering geplaats, geef de adreswijziging dan door aan de online ticketverkoper (Ticketmaster, Eventim of Paylogic) of pas dit aan in uw online account.

  • Wat houdt early access in bij een Early Entry arrangement?

    Met early access kun je als Early Entry kaarthouder eerder de zaal binnen dan de reguliere kaartkopers. Door gebruik te maken van de early access kun je de show dus helemaal vooraan meemaken. Let op: je dient als kaartkoper dan wel op tijd aanwezig te zijn, nog vóór dat de reguliere deuren van het evenement zijn geopend. 1 a 2 weken voorafgaand aan het evenement ontvangt u hiervoor het definitieve tijdschema.

  • Kan ik mijn arrangement annuleren?

    Het is in principe niet mogelijk om gekochte arrangementen te annuleren en we geven geen geld terug, tenzij het desbetreffende concert wordt geannuleerd of verplaatst. Dit is onderdeel van onze Algemene Voorwaarden, alsmede de Algemene Voorwaarden Toegangsbewijzen van de organisator van het evenement, waarmee u akkoord gaat wanneer u de reservering bevestigd via de orderovereenkomst.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van het aanbod van VIP-arrangementen?

    U kunt u via deze site aanmelden voor onze nieuwsbrief, Staytuned. Geregeld houden wij u per mail op de hoogte van het nieuwe en huidige aanbod. Houdt u daarnaast onze site in de gaten zodat u altijd bekend bent met het actuele aanbod.

  • Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

    Wilt u niet meer op de hoogte worden gehouden van ons huidige en nieuwe aanbod, dan kunt u zich uitschrijven voor ons nieuwsbrief door onderaan de nieuwsbrief op ‘uitschijven’ te klikken. U kunt dit ook aan ons doorgeven via info@tunedhospitality.nl of via het contactformulier op deze website. Wij schrijven u dan uit voor onze nieuwsbrief.

Staytuned

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief! U bent dan als eerste op de hoogte van onze nieuwste concerten en voorstellingen.

Nu aanmelden